اطلاعیه شماره ۱ ستاد برگزاری مراسم شهدای خدمت | زمان و مکان تشییع آیت الله رئیسی و همراهان اعلام شد قالیباف: شهید امیرعبداللهیان در دفاع از حقوق ملت ایران سستی عمل نداشت اسماعیلی: هیچ‌گاه فعل مذمومی از شهید آیت الله رئیسی ندیدم پیام تسلیت اروگوئه، شیلی و پرو به ملت و دولت ایران پیام تسلیت آیت‌الله وحید خراسانی درپی شهادت رئیس جمهور «اردوغان» در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا: درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهور ایران اطلاعی نداریم | نقشی نداشتیم حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به موتورسیکلتی در جنوب لبنان (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیت‌الله جنتی: فتنه‌های دشمنان شکست خورده است| راه امام خمینی(ره) تا نابودی جبهه باطل ادامه دارد

  • کد خبر: ۱۶۷۱۵۹
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
آیت‌الله جنتی: فتنه‌های دشمنان شکست خورده است| راه امام خمینی(ره) تا نابودی جبهه باطل ادامه دارد
دبیر شورای نگهبان گفت: حرکتی که امام راحل آغاز کرد، قطعاً تا نابودی کامل جبهه باطل و غلبه مستضعفین بر مستکبران عالم ادامه خواهد یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله احمد جنتی در جلسه امروز چهارشنبه (۱۰ خرداد ۱۴۰۲) شورای نگهبان، با گرامیداشت سالروز میلاد امام رضا (ع) اظهار داشت: این عید بزرگ را به محضر حضرت، ولی‌عصر (عج) و علاقه‌مندان به آن حضرت تبریک می‌گویم. ورود آموزه‌های اصیل دین مبین اسلام به ایران و بخش وسیعی از جهان اسلام به برکت حضور امام رضا (ع) در منطقه خراسان بود.

دبیر شورای نگهبان افزود: ایشان از مقام ولایت‌عهدی به‌عنوان وسیله‌ای برای نشر آموزه‌های دین استفاده کردند و در دورانی که عقاید انحرافی در جامعه اسلامی رشد کرده بود، مجاهدانه وارد عرصه جهاد تبیین شدند و به شبهات اعتقادی پاسخ دادند. پیروان آن حضرت باید با تأسی از ایشان در این عرصه خطیر گام بردارند و مجاهدت کنند.

آیت‌الله جنتی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که در آستانه سالروز ارتحال ایشان قرار داریم، گفت: امام خمینی (ره) با شجاعت برخاسته از ایمان راسخ به قدرت لایزال‌الهی به آزادگان جهان نشان داد که می‌توان در برابر قدرت‌های استکباری ایستاد و آن‌ها را شکست داد.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی هیچگاه ضربه‌ای که از امام خمینی (ره) خورده است را فراموش نخواهد کرد. حرکتی که امام راحل آغاز کرد، قطعاً تا نابودی کامل جبهه باطل و غلبه مستضعفین بر مستکبران عالم ادامه خواهد یافت.

آیت‌الله جنتی به انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر انقلاب در سال ۱۳۶۸ اشاره کرد و بیان داشت: حقیقتاً آنچه که داغ جانسوز رحلت حضرت امام خمینی (ره) را قابل تحمل کرد، انتخاب آگاهانه جانشین شایسته ایشان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط اعضای مجلس خبرگان رهبری بود. انتخاب ایشان به عنوان رهبری، دوستان انقلاب اسلامی را شاد و دشمنان انقلاب اسلامی را ناامید کرد.

دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: مقام معظم رهبری با باور مومنانه به سنت‌های الهی، انقلاب اسلامی را عزتمندانه از گردنه‌های سخت عبور دادند و با هدایت‌های الهی خویش، توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه مردم مومن، شریف و بصیر ایران اسلامی با ولایتمداری مثال‌زدنی خویش شکرگزار نعمت رهبران الهی خویش بوده‌اند، گفت: عزتی که خداوند به این ملت عطا کرده نتیجه این قدرشناسی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->